Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Umění přesvědčit někoho, nebo z jiného pohledu zmanipulovat, je ještě o něco vzácnější schopnost, než být vzdělaným intelektuálem. Berte to tak, že jste právě narazil na své limity ;-). Ale třeba to nejsou fixní limity, co já vím.

2 0
možnosti

"hlupáci jsou si jisti sami sebou, zatímco rozumní lidé jsou samá pochybnost"

A co vy, jste si jist, že máte pravdu?

Není to tak trochu paradox Kréťana? :-)

6 0
možnosti
JK

Autor má zastaralé myšlení a myslí si, že formální vzdělání je zárukou inteligence. A vůbec netuší, že existuje i přirozené inteligence a samostudium. Člověk tedy s učiliště může být úplně jiný v 19 letech nebo ve 30, 35 atd....

1 0
možnosti

Tak zárukou to není, nicméně vidím silnou korelaci mezi autorovými názory a skutečností, že je studentem filosofie.

2 0
možnosti
KS

Před časem jsem měl sraz se spolužáky ze základní školy v pohraničí po dvaceti letech. Za tu dobu jsem vystudoval, něco poznal, něčeho dosáhnul. A pak jsem přijel na ten sraz a chvíli si povídal s bývalým dobrým kamarádem. Asi po deseti minutách mi řekl: Já ti vůbec nerozumim, používáš slova, který znám akorát z televize a nevim, co znamenaj.

1 0
možnosti
JK

Kdyby vám on třeba říkal odborné výrazy z hudby, tak byste mu nerozumněl :-)

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

A ještě existuje něco, co byste neměl nechat bez povšmnutí - tzv. teorie elit.

Tam byste možná nalezl odpovědi na řadu Vašich otázek, včetně otázky jak se divat na svoji osobnost. ;-)

0 0
možnosti
JZ

Mam dojem blogere, ze profesni kvalifikaci povazujete za vzdelanost, coz by mohlo svedcit i o Vasi "vzdelanosti".

3 0
možnosti

nepřečetl jsem to celý, jen mi prosím odpovězte na otázku : kde se dozvídáme věci o kterých píšete? Ano z televize. Druhá otázka : kdo nám je přednáší? Ano ing., JUDR,, MUDR., a vtloukají lidem že já mám tu správnou pravdu a k tomu se promítnou zprávy tu z Berlína tu z Paříže tu z Londýna atd. a pokud možno co nejvíce krve a záběrů ze kterých je vidět hrůza k tomu se připojí že to byli migranti nebo ...tak nevím ale svalovat na vidláka že to chápe špatně je trochu scestné tak hezký den vám všem

0 0
možnosti
EK

No, když tomu vidlákovi řeknete, že něco vyargumentujete, tak se nedivte, že vás má za pitomce. Čím se živíte, mladý muži, doufám, že neučíte mateřský jazyk? Ovšem když se tak dívám, že máte uvedeno studium nizozemských reálií, zase se vašemu blábolení nedivím. Nedávno jsem zaslechla rozhovor studentů co se vrátili z Amsterodamu, strašně si pochvalovali, že je napadlo všechno natáčet neb byli tak sjetí, že si nic nepamatovali.

5 0
možnosti
JR

To je blábol nehodný intelektuála, rozdělujete lidi na hodnotnější a na méně hodnotné navíc podle jakéhosi idealistického klíče.....

5 0
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 557x
Češtinář a občankář.

Seznam rubrik