Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Berlín je senzační město .Máme štěstí, můžeme si dovolit bydlet v dobrých hotelích a

tím máme více "svobody".R^Karma

0 0
možnosti
JR

J35a35r42a 48R69a58n48k

6. 3. 2017 0:03

R^ hrbitovy jsou zajimave snad vsude, na mne zapusobil diky osvetleni nejvice ten z filmu Kolja. Ano cestovani je to nejlepsi, co si muzeme ze zivota vzit sami. Az budete potrebovat nejake noclehy na ostrove kousek od onoho, kde B.McD napsala Vejce a ja, tak mate postel.:-)

0 0
možnosti
LV

Děkuji, to je od Vás milé.:-) Kde to vlastně je? V USA jsou dosud nebyl. Ale je to jedna ze zemí, kam bych se chtěl v budoucnu podívat nejvíce. Vejce a já jsem četl a mám rád. Utkvěla mi třeba pasáž, kde si Betty všímá, že dřevorubci nešli nikdy v komunikaci nad jednoslabičná slova.

0 0
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 557x
Češtinář a občankář.

Seznam rubrik